Featured
denk je de werkgever zo iets betaald ? chauffeur is eindverantwoordelijk dus die krijgt de rekening maar je weet het zo leuk te vertellen . leg mij eens uit wat moet ik doen als :ik met een vracht mercedes waarvan 3 AMG sta voor een parking die nokkie nokkie vol staat .en ik mag nog 10 min rijden , wat te doen Andere vraag: Is de diesel nog niet duur genoeg om transporteurs van hun chauffeurs te eisen netjes 80 te rijden in plaats van 92? Scheelt even grof gerekend 20% brandstof. transport maritime belgique.wie denk jij dat die diesel betaald ? in 9 van de 10 gevallen :D Rijtijdenbesluit noem ik vanaf nu even WRR.Klein beetje off-topic, maar deel je die mening ook voor je eigen vakgebied? In mijn eigen vakgebied hebben we een CAO WRR (Werk en Rusttijden Regeling) die restrictiever is dan de wet in de planning
Hebben we uiteraard zelf voor moeten knokken want de werkgever laat ons natuurlijk liever al in de planning op de wet vliegen. Die WRR is trouwens bijna 1 op 1 overgenomen van de chauffeurs destijds - transport belgia romania. Betekend dat je volgens de wet maximaal 16 uur mag en indien je 3 uurtjes kunt "rusten" op een stoel tussen de passagiers je 19 uur mag werken
leg mij eens uit wat moet ik doen als :ik met een vracht mercedes waarvan 3 AMG sta voor een parkingdie nokkie nokkie vol staat - transport de voiture par camion tarif belgique.en ik mag nog 10 min rijden , wat te doenDat de chauffeur eindverantwoordelijk is lijkt me wel logisch aangezien het voor de werkgever op afstand niet mogelijk is om meer te doen dan te zeggen dat je je moet houden aan de WRR
Vandaar dat ik vind dat werkgevers gestaft moeten worden indien een chauffeur de wet overtreed. logo transport. Gebeurd dit op een reguliere basis en is de werkgever het beu, moet ie maar de rechter inschakelen om de chauffeur te laten ontslaan. Heeft de chauffeur de rechter ook vast iets te vertellen. leyseele transport. Nu is het met mijn vak misschien iets makkelijker vooruit zien maar als wij voor de start verwachten uit de uren te lopen gaan we niet weg voordat we overlegd hebben wat er te doen staat willen we onze bestemming niet halen binnen de WRR
Dat er dan 272 passagiers het hotel in moeten is dan erg duur en erg jammer. Het gaat om de veiligheid. Wat betreft die vracht sterren en AMG's. Als dat werkelijk zo'n zorg is moet de werkgever ruimer plannen of de boel beter verzekeren. cage de transport pour chien occasion. Even voor de duidelijkheid: Zonder transport geen economie in Nederland
tis heel simpel San, in het transport is er als je binnen ALLE regels blijft NIKS te verdienen (transport voiture par bateau pour l'afrique prix). Daar komt nog bij dat regels op papier in de praktijk niet altijd werken. Ik zat sochtends vroeg ook wel eens op de vluchtstrook, dan heb ik net 9 uur rust gehad, slecht geslapen en ben ik niet helemaal wakker
Op zo'n moment ben ik een gevaar op de weg maar compleet legaal bezig (transport carrier). Of wat Alberto zegt: je hebt nog een half uur rijtijd over maar de laatste 3 parkeerplaatsen staan allemaal vol (dit word steeds erger aangezien oostblokkers altijd langs de weg slapen terwijl een hollander best thuis had kunnen komen) geladen met mercedessen of gewoon leeg, je KUNT dan niet binnen je rijtijd ergens op tijd je rust maken.tussen papier en asfalt zit erg veel verschil
Ook in onze sector staan de kg-prijzen onder druk door de "oneerlijke concurrentie" uit het buitenland. ghent public transport. Alleen al de salariskosten van een club als Ryanair zijn veel lager omdat de inkomstenbelasting in Ierland veel gunstiger is. Maar de dag dat ik van de startbaan af ga terwijl ik een minuut over de WRR heen ben haal ik wereldwijd het nieuws en kom ik nooit meer ergens aan de bak
Dan moet de baas maar een andere plek zoeken waar jullie kunnen rusten. Of de werkdag een uurtje korter plannen zodat er meer marge is om een slaapplek te zoeken. Wel lijkt het me dat het de taak van Eurlings is om daar heel snel wat aan te doen (fabry transport). Die dieselverhoging hebben jullie ook gecompenseerd gekregen dus een paar parkeerplaatsen afdwingen is dan peanuts ;) Over dat meerijden
Dat die WRR van jullie geen garantie is voor een uitgeruste chauffeur geloof ik meteen. Ben alleen van mening dat hem overtreden niet beter maakt (piessens transport). Ook in onze sector staan de kg-prijzen onder druk door de "oneerlijke concurrentie" uit het buitenland. Alleen al de salariskosten van een club als Ryanair zijn veel lager omdat de inkomstenbelasting in Ierland veel gunstiger is
Dat er te weinig rustplaatsen zijn langs de snelweg mag geen reden zijn om over de WRR heen te gaan - transport carrier. Dan moet de baas maar een andere plek zoeken waar jullie kunnen rusten. Of de werkdag een uurtje korter plannen zodat er meer marge is om een slaapplek te zoeken
Die dieselverhoging hebben jullie ook gecompenseerd gekregen dus een paar parkeerplaatsen afdwingen is dan peanuts ;) Dat die WRR van jullie geen garantie is voor een uitgeruste chauffeur geloof ik meteen - container transport. Ben alleen van mening dat hem overtreden niet beter maakt - quand rebrancher un frigo après transport. Meen je nu wat je schrijft of heb je de gek er mee :eek: ? Voorbeeld : Ik reed met vracht Mercedes van Bremen naar Born ( is 5 en half uur ongeveer )Ik had nog 4,5 uur rij tijd over in Bremen
( had ik dus meer dan een uur over want tot Marl is 3,5 uur )Daar aan gekomen , parking vol :mad: Volgende parking (Bij Gladbeck ) ook vol , volgende stonden ze al op de vlucht strook , dus ook door ( onder tussen zat ik dus al bij Duisburg ) Van Duisburg naar de grens heb je 1 parking , juist VOL .Op de grens van Venlo .vol :screwy: .Ik ben toen naar Born toe gereden , (een dik uur over mijn tijd heen ) - transport vandamme.en zelfs in Born kon ik hem maar net kwijt .Wat moet ik in dit soort gevallen doen , denk jij ? Kan mijn werk gever hier wat aan doen .NEE Kan ik er wat aan doen .NEE ( want ik moet het van mijn over uren hebben Dus ik probeer zo veel mogelijk uit die rijtijden wet te halen ) Kan een minister er wat aan doen ? .NEE
Meen je nu wat je schrijft of heb je de gek er mee :eek: ? Sorry Alberto maar ik heb er niet de gek mee. Het is jouw baas zijn probleem dat jullie moeten rusten. Dat jij het maximale uit de rusttijdenregeling wil halen voor je overuren prima maar om het als reden aan te voeren om over de wet heen te gaan. auto transport kosten buitenland.laten we zeggen smaken verschillen
Mijn opmerking over illegaal rijden richting Tjaap was omdat hijzelf aangaf hier http://www.volksforum.com/forum/showpost.php?p=606652&postcount=111 dat ze de maximale hoogte overschrijden als ze de as omhoog zetten en met een trailer erop rondrijden. Maar goed het is slechts mijn mening. Ik laat de discussie voor wat het is op dit punt. barcelona public transport. Ik proef dat het gevoelig ligt en dan is dit medium niet het beste voor een discussie hierover
Latest Posts
Krankenwagen Transport Kosten
Wogetra Wohnungsgenossenschaft Transport Eg
Transport Veynat Recrutement